%^BOLD%^WHITE%^** A jelenlegi tervezet a haborus modositasokrol **%^RESET%^
Ertelemszeruen a dolog meg fejlodesi stadiumban van, nem vegleges. Javaslatok
haboru tablara, a legfrissebb verzio mindig itt lesz olvashato.
-Statok:
-a cel, hogy a jatekos eddigi osszes t/o/p-jat latni lehessen, valamint
a t/h, o/h, p/h ertekekkel az "aktiv" wartudasat reprezentaljuk;
azaz, hogy a tablak a legjobb (es aktiv) warozokat mutassak.
-ebbol kovetkezoen amig nincs jelentos erv, ami az ellenkezojerol meggyozne,
a nullazas lehetosege meg lesz szuntetve, es a 4-6 tablakon az utolso 100
war alapjan lesznek az adatok; igeny szerint ez a 100 lehet kisebb-nagyobb,
attol fuggoen mennyire akarjatok valtozatosra a dolgot. bevezeteskor egyszer
lesz meg lehetoseg nullazni, kb 1-2 napig.
1, esetleg 2 warnelkuli het utan a t/h, o/h, p/h ideiglenes levonast kapnak,
ami idovel novekszik, am kov. wart kovetoen eltunik. azert 1 het, hogy ne
lehessen 2 hetente 1 ejjel becsuszott jo warral fennmaradni az elsok kozott.
-Valasztas:
-a cel, hogy altalaban az eros kariju es jo wartudasu jatekosok valasszanak;
-megoldas jelenleg: a p/h vagy a t/h+o/h ertek novelje a kari "tappontjat",
es a legjobb tapponttal rendelkezok kozul random kerulne ki a ket vezeto,
akik kozul a gyengebb kezd;
-minel tapabb valaki, annal nagyobb eselye van ra, hogy vezetni fog;
-valamint, a vezetok a jelentkezok "felso felebol" lennenek valasztva, azaz
x jelentkezo eseten a legjobb statu x/2 db. emberbol.
(Helm, utolso modositas: 041008)