Nagymagus - Nyomtatható verzió +- Brutal2 (https://www.brutal2.hu/forum) +-- Fórum: brutal2 (https://www.brutal2.hu/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Fórum: Kollekciók (https://www.brutal2.hu/forum/forumdisplay.php?fid=27) +--- Téma: Nagymagus (/showthread.php?tid=43) |
Nagymagus - mclod - 10-11-2022 ac: 30 tb: 6 sb: 6 mai: 4 mei: 4 hp: 20 mp: 20 sp: 20 (A teljes bonuszhoz 8 targyat kell viselned) (Elobonuszhoz: 6 targyat kell viselned) [1] Feher nagymagus kesztyu [2] Feher nagymagus kopeny [3] Fekete nagymagus alkarvedo [4] Fekete nagymagus csizma [5] Zold nagymagus alkarvedo [6] Zold nagymagus kesztyu [7] Feher nagymagus nadrag [8] Feher nagymagus ov [9] Feher nagymagus alkarvedo [10] Feher nagymagus sisak [11] Zold nagymagus kopeny [12] Zold nagymagus sisak [13] Fekete nagymagus nadrag [14] Fekete nagymagus ov [15] Zold nagymagus csizma [16] Zold nagymagus ov [17] Fekete nagymagus kesztyu [18] Fekete nagymagus sisak [19] Fekete nagymagus kopeny [20] Fekete nagymagus vert [21] Feher nagymagus csizma [22] Feher nagymagus vert [23] Zold nagymagus nadrag [24] Zold nagymagus vert Nagymagus kollekcio viselhetosege: Fekete nagymagus alkarvedo (55) [alkarpancel] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Zold nagymagus alkarvedo (55) [alkarpancel] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Feher nagymagus alkarvedo (55) [alkarpancel] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Fekete nagymagus csizma (55) [csizma] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Feher nagymagus csizma (55) [csizma] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Zold nagymagus csizma (55) [csizma] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Fekete nagymagus kesztyu (55) [kesztyu] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Zold nagymagus kesztyu (55) [kesztyu] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Feher nagymagus kesztyu (55) [kesztyu] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Fekete nagymagus kopeny (55) [kopeny] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Feher nagymagus kopeny (55) [kopeny] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Zold nagymagus kopeny (55) [kopeny] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Feher nagymagus nadrag (55) [nadrag] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Zold nagymagus nadrag (55) [nadrag] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Fekete nagymagus nadrag (55) [nadrag] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Feher nagymagus ov (55) [ov] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Fekete nagymagus ov (55) [ov] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Zold nagymagus ov (55) [ov] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Fekete nagymagus vert (55) [pancel] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Zold nagymagus vert (55) [pancel] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os Feher nagymagus vert (55) [pancel] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Fekete nagymagus sisak (55) [sisak] Go Pa Sa Hi Ma Il Ne Hm De El Tu Le Fo Feher nagymagus sisak (55) [sisak] Jo Pa Sz Pl Ma Me En Hm El Vi Le Fo Os Zold nagymagus sisak (55) [sisak] Se Pa Dr Sa Ma Me Il En Hm De El Tu Vi Le Fo Os A kovetkezo jellemek es osztalyok viselhetik: Jo Se Go Pa Sz Dr Sa Pl Hi Ma Me Il Ne En Hm De El Tu Vi Le Fo Os |